AKTUALNOŚCI

WYCIECZKA DO ŚWINOUJŚCIA

30 września klasy 2 c i 3 a wybrały się na wycieczkę do Świnoujścia. Mieliśmy szczęście, gdyż był to ostatni dzień pięknej pogody. Zwiedziliśmy  fort Gerharda z przewodnikiem – pruskim oficerem z czasów twierdzy Świnoujście, a w trakcie przeszliśmy przyspieszone przeszkolenie rekrutów. Następnie  weszliśmy  na szczyt latarni morskiej. Po przeprawie  promowej, zwiedziliśmy Muzeum Rybołówstwa. Posileni smacznym obiadem pojechaliśmy na  Wyspę Skarbów, a  tym była już tylko zabawa:  zabawa plenerowa "poszukiwanie skarbu", chodzenie na beczce, szczudłach i  nartach pirackich strzelanie z łuku,  rywalizacje sportowe na ciekawych stanowiskach: statek widmo, halabardzista , rzuty boulami do jajek walka na mostku diabelskim, wyścigi na mostku linowym układanie kul kręgielnich, minigolf, oglądanie i wspólne karmienie zwierząt: struś, koza, króliki, kuce szetlandzie, świnki morskie, lot na miotle, balans na linie, jazda na rowerze jednokołowym , skoki na trampolinie i wiele innych atrakcji, np. wieża widokowa, kamień, który pokazuje pogodę, studnia Posejdona, kamienny krąg, szafot i szubienica, jacht w stylu retro, karsiborski kuter rybacki. Wieczorem wróciliśmy do Szczecina.

Ewa Łaszcz

SPRZĄTANIE ŚWIATA

16  września,  jak  co  roku,  wzięliśmy  udział  w Światowym Dniu Sprzątania  Świata  2016. Klasy  2, 2b, 3a pojechały do Lasku Arkońskiego. Tam  inspektor  Akademickiej Straży Ochrony Przyrody - pan  Aleksander  Nieczajew  zapoznał  nas  z  rejonem,  który mamy posprzątać,  udzielił  kilka  rad, zabezpieczył  nas  w  worki  i rękawiczki i wyruszyliśmy w teren. Po zakończeniu akcji sprzątania odbył  się  konkurs  ekologiczny.  Następnie  mogliśmy się bawić i zjeść śniadanie przy ognisku.